Το γήπεδο του Αστέρα θυμίζει πλέον… εργοτάξιο, και αυτό μόνο αισιοδοξία μπορεί να μας γεμίζει, καθώς βρίσκονται σε εξέλιξη σημαντικές εργασίες αναβάθμισης των εγκαταστάσεών μας.
Στα αποδυτήρια πραγματοποιείται ολική ανακατασκευή, καθώς έχουν αποξηλωθεί πλήρως οι παλιές εγκαταστάσεις.
Οι εργασίες περιλαμβάνουν:
• Νέα πλήρης υδραυλική εγκατάσταση.
• Νέα πλήρης ηλεκτρολογική εγκατάσταση.
• Τοποθέτηση νέων πλακιδίων.
• Αντιολισθητικός τάπητας στους χώρους των αποδυτηρίων
• Αντικατάσταση των παλιών ντουλαπιών σε ολους τους χώρους με νέα, σύγχρονα.
Παράλληλα, γίνονται εκτεταμένες παρεμβάσεις στο σύστημα αυτόματου ποτίσματος, τόσο στο κεντρικό γήπεδο όσο και στο βοηθητικό, ώστε οι αγωνιστικοί χώροι να βρίσκονται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για τους αθλητές μας.
Όλες οι εργασίες και τα έξοδα καλύπτονται από τη διοίκηση του Αστέρα Καρδίτσας, η οποία επενδύει έμπρακτα στη βελτίωση των εγκαταστάσεων του συλλόγου και στη δημιουργία των καλύτερων δυνατών συνθηκών για τους ποδοσφαιριστές της ομάδας.
Χτίζουμε τον Αστέρα που αξίζει στην ιστορία του και στην πόλη μας..















