Μπορεί το φετινό πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής να προβλέπεται να διεξαχθεί σε 10 ομίλους των 12 ομάδων (σύνολο 120), παρόλα αυτά ήδη αρκετά σωματεία δεν θα δηλώσουν τελικά συμμετοχή και θα επιλέξουν τα τοπικά πρωταθλήματα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Αλεξάνδρεια, η οποία θα προτιμήσει να αγωνιστεί στην Α’ ΕΠΣ Ημαθίας.
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά ωστόσο;
Ότι αναμφίβολα θα προκύψουν κενά και οι ομάδες δεν θα είναι 120.
Και ερχόμαστε στην ουσία τώρα:
Κύριε Μάκη Γκαγκάτση, αξιότιμε πρόεδρε της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, το μόνο εύκολο για εσάς είναι να αποκαταστήσετε την τάξη και να συμπεριλάβετε και τον Ατρόμητο Παλαμά στη Γ’ Εθνική, ο οποίος ακόμη και μετά την αρνητική έκβαση της ένστασης της Δόξας Μασχολουρίου γι’ αυτόν, βάσει βαθμολογικής συγκομιδής (64 β.) συμπεριλαμβάνεται στις καλύτερες δευτεραθλήτριες ομάδες της Α’ τοπικής κατηγορίας σε πανελλαδικό επίπεδο!
Σε διαφορετική περίπτωση, μη αποκατάστασης της τάξης δηλαδή, η προσφυγή των Παλαμιωτών στο CAS φαντάζει μονόδρομος!















