Αιτήματα στο Δήμο Καρδίτσας έστειλε η διοίκηση του ΑΟ Καρδίτσας για βελτίωση του γηπέδου του Βιολογικού.
Η διοίκηση του ΑΟ Καρδίτσας αναμένεται να ρίξει το βάρος της και στο τομέα των Ακαδημιών με παιδιά που θα στελεχώσουν στο μέλλον την αντρική ομάδα.















