Το
Η ανακοίνωση:
Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον Α.Ο. Καρδίτσας – Συνεχίζει στην προεδρία ο Δημήτρης Τάντος
Με όραμα, ενότητα και διάθεση για δουλειά, συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Α.Ο. Καρδίτσας, το οποίο αναλαμβάνει να οδηγήσει τον σύλλογο στη νέα εποχή.
Στο τιμόνι του Α.Ο.Κ. παραμένει ο Δημήτρης Τάντος, συνεχίζοντας το έργο του από τη θέση του Προέδρου, πλαισιωμένος από ανθρώπους με αγάπη για τον σύλλογο και διάθεση προσφοράς.
Η σύνθεση του νέου Δ.Σ. έχει ως εξής:
🔹 Πρόεδρος: Δημήτρης Τάντος
🔹 Α’ Αντιπρόεδρος: Μάκης Παππάς
🔹 Β’ Αντιπρόεδρος: Αχιλλέας Οικονόμου
🔹 Γενικός Γραμματέας: Χρήστος Τάντος
🔹 Γενικός Αρχηγός: Αλέξης Ζάχος
🔹 Έφορος Υλικού: Γιώργος Μπολτσής
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο δεσμεύεται να εργαστεί με συνέπεια, υπευθυνότητα και πάθος, έχοντας ως μοναδικό γνώμονα την πρόοδο και την ισχυροποίηση του Α.Ο. Καρδίτσας.
Με πίστη στις αξίες και την ιστορία του συλλόγου, αλλά και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, ξεκινά μια νέα προσπάθεια με στόχο έναν ακόμη πιο δυνατό και πρωταγωνιστικό Α.Ο.Κ.
Όλοι μαζί συνεχίζουμε. Όλοι μαζί χτίζουμε την επόμενη μέρα του Α.Ο. Καρδίτσα.
🔵⚪ Όλοι μαζί, πιο δυνατοί από ποτέ!
#ΑΟΚαρδίτσας #ΜιαΠόληΜιαΟμάδα #ΈναΌνειρο #AOK1966 #StrongerThanEver #KarditsaUnited 💙🤍















